بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آشپزخانه صنعتی | قیمت وسایل آشپزخانه صنعتی


تجهیزات آشپزخانه صنعتی


شناخت خطوط گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی و حرفه ای که توسط سرآشپز آشپز حرفه ای و اپراتورها برای کیفیت، بهره وری و سازگاری انرژی شناخته شده است

برخلاف یک آشپزخانه خانگی که در آن تنها شما و خانواده تان است، یک آشپزخانه رستوران میتواند در هر تغییری تعداد زیادی از مردم را در داخل و خارج از آن داشته باشد، بنابراین مهم است که آن را سازماندهی کنید. در این راه تجهیزات آشپزخانه صنعتی نه تنها موجب صرفه جویی در زمان پر سر و صدا شلوغ است، بلکه همچنین کمک می کند تا کارکنان از حوادث جلوگیری و ضایعات بیش از حد را کاهش می دهد.

قیمت وسایل آشپزخانه صنعتی را نیز می توان به راحتی پیدا کرد.گام خرید تجهیزات آشپزخانه، به یاد داشته باشید که فروشندگان سعی خواهند کرد تا در زمینه تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما را بیشتر از آنچه که نیاز دارید به فروش برسانید. در حالی که وسوسه است که بخواهید هر مورد براق و پرطرفدار را بخرید، فقط به چند مبانی نیاز دارید تا شروع به کار کنید.

از سری موارد می توان تجهیزات آماده سازی غذا و تجهیزات رستوران و فست و فود به گاهی اوقات یک رستوران جدید یک محل مناسب دارد، اما یک فضای آشپزخانه کوچک است که نوع تجهیزات آشپزخانه مورد نیاز را مشخص می کند. شما واقعا می توانید محدوده گاز شش سوز را با یک اجاق گاز کنجکاوی بخواهید، اما در واقع آشپزخانه شما تنها یک چهارچوب فشرده خواهد بود.

آب پرتقال گیری صنعتی

آب پرتقال گیری صنعتی

نمونه ای از دستگاه های پر کاربرد در زمینه آبمیوه گیری دستگاه های آب پرتقال گیری صنعتی می باشند. آب پرتقال گیری به دو دسته تقسیم می شود. دسته اول شامل آب پرتقال گیری صنعتی می باشد و دسته دوم آب پرتقال گیری دستی می باشد.آب پرتقال گیری دستی هم در بازار وجود دارد که بیشتر به عنوان آب پرتقال گیری خانگی از آن استفاده می شود اما برای مصارف صنعتی و بازاری باید از دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی استفاده شود. که آبمیوه گیری صنعتی اتوماتیک با طراحی بسیار زیبا این امکان را فراهم کرده است. جالب توجه است بدانید اطلاع از قیمت آب پرتقال گیری صنعتی و یا خرید آب پرتقال گیری صنعتی می توان به راحتی اطلاعات به دست آورد.

از امکانات و ویژگی های مهم در  آب پرتقال گیری صنعتی می توان به این مورد اشاره کرد که در کمتر ۱۵ ثانیه  آب پرتقال گیری صنعتی و تنها با یک فشار دکمه می تواند آبمیوه خالص را تولید کند. آبمیوه به دست آمده از دستگاه آب پرتقال گیری صنعتی به تمام معنا طبیعی می باشد. 

مشخصات فنی آب پرتقال گیری صنعتی :

از آب پرتقال گیری صنعتی بیشتر در آبمیوه فروشی و یا  کافه های کوچک با تقاضای آبمیوه کم استفاده می شود. از مزیت مهم آن این است که 12 میوه را در دقیقه استخراج می کند. از نظر ظرفیت باید گفت که 3-4 میوه می باشد.آب پرتقال گیری صنعتی دارای مخزن 7 لیتری آب مرکبات گیری می باشد که باعث می گردد که مخزنی برای راه اندازی بزرگتر برای مشتریان داشته باشیم و با توجه به سنسور و سرد کن آب میوه را به صورت خنک به مشتریان ارائه دهیم. از دیگر محصولات می توان به دستگاه سوسیس پرکن نیز اشاره کرد.

منبع: لینک منبع