بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آماده سازی غذا

در این مطلب در مورد تجهیزات آماده سازی غذا توضیح می دهیم:

تجهیزات آماده سازی غذا مرحله مهمی بین ورود غذای تازه به آشپزخانه و آماده شدن برای آشپزی یا سرویس مستقیم به رستوران است. تجهیزات آماده سازی غذا از لایه بردار سیب زمینی ، دستگاه های برش ، آبمیوه گیری و پردازنده های غذایی چند منظوره گرفته تا ابزارهای سنتی تهیه مواد غذایی دستی مانند چاقوهای آشپزخانه و ابزارهای ویژه تهیه مواد غذایی که همه سرآشپزهای خوب در جعبه کار خود دارند ، می باشد.

طیف گسترده ای از تجهیزات آماده سازی غذا وجود دارد ، اما بسته به سبک غذایی که آشپزخانه مایل به ارائه آن است ، برخی از آنها به جای کالاهای "خوب برای داشتن" ضروری هستند.



در این مطلب به تعدادی تجهیزات آماده سازی غذا اشاره می کنیم:

مخلوط کن

نوشیدنی های تجاری مانند آناناس و اسموتی انار از مخلوط کن های تجاری استفاده می کند و از تجهیزات آماده سازی غذا می باشد که برای فروشگاه های فروش آبمیوه ضروری است.

برش گوشت

برای خرد کردن صدها مرغ و بوقلمون برای سالاد ، ساندویچ و بسته بندی ، به دستگاه برش گوشت نیاز دارید.

 

پردازنده های خمیر

این پردازنده ها برای صاف کردن خمیر برای پوسته های پای و پیتزااستفاده می شوند. تقسیم کننده ها به او کمک می کنند تا خمیر به اندازه درست را در تهیه تکه های نان خرد کند.

برای تهیه غذاهای دریایی

از آنجا که برای تهیه غذاهای دریایی که شامل deveiner میگو و صدف است ، تجهیزات آماده سازی غذا ضروری است که با استفاده از دستگاه ها در زمان و تلاش صرفه جویی می شود.

تهیه سالاد

در تهیه سالاد ، به تجهیزات آماده سازی غذا  متنوعی مانند برش ، اسلایسر و ... نیاز داریم.

 

پوستگیرها

در تهیه میوه و سبزیجات خام برای سالادهای خود از پوستگیرها که از مهم ترین تجهیزات آماده سازی غذا می باشد می توانید استفاده زیادی کنید . لایه بردارهای سیب زمینی تقریباً بدون این تجهیزات آماده سازی غذا به خوبی امکان پذیر نمی باشد.

تجهیزات آماده سازی غذا دستی

وسعت خط تولید خود را می توانید با انتخاب برجسته تجهیزات آماده سازی غذا دستی گسترش دهید. تجهیزات آماده سازی غذا تجارت شما را حتی منعطف تر ، کارآمد و سودآور خواهد کرد.

تجهیزات آماده سازی غذا  برای ارائه محصول،برش های گیاهی،برش های تخصصی،برش گوجه فرنگی و انواع سبزیجات،برش غذاهای دریایی،سیب زمینی،لوازم جانبی ،تهیه کنسروها و ... کاربرد دارند.

فواید تجهیزات آماده سازی غذا

کیفیت بالاتر مواد غذایی - بدون قهوه ای یا کبودی

برای محصول سازگار با هر برش امکان پذیر است.

افزایش عملکرد مواد غذایی

قیمت تجهیزات آماده سازی غذا:

قیمت تجهیزات آماده سازی غذا با توجه به انواع مختلف آن ها متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت تجهیزات آماده سازی غذا می توانید به سایت های مختلف فروش تجهیزات آماده سازی غذا مراجعه کنید و قیمت دقیق انواع محصولات را بدست آورید.

یکی از معروف ترین و بهترین فروشگاه ها، شرکت امگا می باشد که محصولات با کیفیت خود را در بازار ایران عرضه می کند. 


تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر به دنبال شروع کار در رستوران ها هستید ، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اولین کاری است که باید انجام دهید. با استفاده از این موارد می توانید تقریباً هر نوع غذا سرو کنید.

یخچال و فریزر تجاری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

به منظور تمیز نگه داشتن غذای شما ، خرید تجهیزات برودتی تجاری با کیفیت عالی بسیار مهم است و یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

آنها جلوی فاسد شدن ترکیبات شما را می گیرند ، طول عمر آنها را افزایش می دهند و در هزینه شما پس انداز می کنند. به همین دلیل است که آنها یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند.

وقتی در حال فکر کردن در مورد چه نوع یخچال و فریزر برای خرید رستوران خود هستید ، اندازه و ظرفیت مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. رستورانی که صد نفر را در خود جای دهد ، به چیزی بیش از یک کافه کوچک نیاز دارد.

در حالت ایده آل ، شما باید به یخچال و فریزرهای قابل دسترسی توجه کنید که از مهمترین وسایل در تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما است، زیرا این کارها برای کارکنان شما راحت ترین خواهد بود. با این وجود ، اگر تأسیسات شما به ویژه بزرگ باشد ، ممکن است به کولر نیز احتیاج داشته باشید.

شما همچنین ممکن است یخچال و فریزرهای آماده که کانترها روی آنها سوار شده اند ، یا یخچال های مخصوص کالا را برای استفاده به عنوان تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز دارید.

گریل تجاری یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خواه از کباب کردن استیک ، پنکیک یا همبرگر استفاده کنید ، به کوره تجاری کاملی احتیاج دارید و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

کوره یا تخته های مسطح دارای گزینه های عالی برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند. آنها می توانند تقریباً در مورد هر غذایی قرار بگیرند ، به شما امکان می دهند همزمان چندین وعده جداگانه را در یک فضا آماده کنید.

ماشین یخ برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یک رستوران بدون دستگاه یخ کامل نیست و از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است .

این دستگاه ها دائما یخ ایجاد می کنند ، بنابراین برای کارکنان شما آماده است که در هر زمان استفاده و سرویس کنند.



 


فر برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

فر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی هر رستوران می باشد.با این حال ، انواع مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

 

ابتدا اجاق های معمولی و موارد همرفت وجود دارد. سپس ، اجاق های پیتزا نیز وجود دارد. اینها می توانند از ابزارهای ضروری تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما باشند.نوع خاصی که به آن نیاز دارید بستگی به نوع غذای شما و سرعت شما برای تهیه آن بستگی دارد.

سرخ کن برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آیا شما در حال سرو سیب زمینی سرخ کرده ، تمپورا ، کالاماری ، میوززارلا ، چروس یا دونات هستید؟ اگر چنین است ، سرخ کن یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهد بود.

 

ایمنی برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهداشت و ایمنی در تجارت رستوران اولویت دارد. اگر از مقررات مناسب پیروی نکنید ، به زودی کسب و کار خود را از دست می دهید.