بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

لیست تجهیزات کافی شاپ:

شما یک طرح کسب و کار ، مکان عالی و نام عالی با یک آرم عالی برای همراهی دارید ، اما اکنون که وقت آن است که کافی شاپ خود را تأمین کنید ، مطمئن نیستید که از کجا شروع کنید. خوب ، حتی اگر الزامات خاص در مشاغل مختلف متفاوت باشد ، ما برای شروع یک لیست جامع تجهیزات کافی شاپ تهیه کرده ایم. برای داشتن ایده در مورد تجهیزات کافی شاپ مورد نیاز هنگام افتتاح کافی شاپ ، نگاهی به اطلاعات زیر بیندازید:

تجهیزات قهوه ، اسپرسو و آشامیدنی

لوازم قهوه خانه

1. دستگاه اسپرسو

اولین قدم برای هر کافی شاپ مستقل تهیه دانه های قهوه است که به نوشیدنی های شما طعم متمایز و تازه ای بدهد که برند شما را مشخص کند. مرحله دوم انتخاب دستگاه اسپرسو است که به شما امکان می دهد آن لوبیاها را به لاته ، موکا ، کاپوچینو و سایر نوشیدنی های خاص تبدیل کنید. این نوشیدنی های مبتنی بر اسپرسو نه تنها مشتریان را به خود جلب می کند ، بلکه درآمد شما را بیش از فروش فنجان بعد از فنجان قهوه سیاه و ساده افزایش می دهد.


تجهیزات استند قهوه

2. آسیاب اسپرسو

خرد کردن حبوبات در خانه و در طول روز کلید ایجاد بهترین نوشیدنی های ممکن است. در حقیقت ، آسیاب کردن حبوبات حتی 10 دقیقه قبل از دم کردن می تواند باعث کاهش قابل توجه طعم شود. اما ، چرا دانه های قهوه تازه آسیاب شده چنین تفاوتی ایجاد می کند؟ سطح لوبیا را افزایش می دهد و به شما امکان دسترسی به روغنهای غنی و ذرات محلول را می دهد که طعم و رایحه ای از دم کرده های مختلف را ایجاد می کنند. آسیاب های اسپرسو به گونه ای طراحی شده اند که آسیاب فوق العاده خوبی را که دستگاه های اسپرسو برای کارکرد صحیح نیاز دارند ، ایجاد می کنند.

 

دستگاه های قهوه ساز برای کافی شاپ ها

3. آسیاب قهوه معمولی

اگرچه مشتریانی که نوشیدنی های خاص سفارش می دهند بسیار بیشتر از مشتریانی است که قهوه سیاه و معمولی را ترجیح می دهند ، پذیرایی از همه مشتریان مهم است! به طور کلی یک آسیاب مخصوص قهوه قطره ای معمولی و بدون نوشابه می تواند تقاضای کمتری برای این نوع نوشیدنی ها داشته باشد.

 

مخلوط کن اسموتی

4. مخلوط کن های Frappe و Smoothie

مخلوط کن با محافظ صوتی ضروری است بنابراین می توانید نوشیدنی های منجمد اسپرسو مانند لاته یخ زده ، فرپس و ماکیاتو تهیه کنید. محافظ صوتی به شما امکان می دهد بدون ایجاد مزاحمت در محیط کسب و کار خود از مخلوط کن استفاده کنید ، این امر مخصوصاً برای کارهای کوچک که در آن فاصله کمی بین منطقه آماده سازی نوشیدنی و محل نشستن وجود دارد بسیار مهم است. مخلوط کن با سرعت بالا برای سازگاری نرم و سریعتر توصیه می شود. روش دیگر ، شما همچنین می توانید در یک دستگاه گرانیت سرمایه گذاری کنید تا یک مقدار ثابت قهوه و چای یخ زده یا یخ زده را آماده نگه دارید!

تجهیزات آشپزی کافی شاپ

1. تجهیزات پخت و پز

ممکن است یک وعده چهار دوره ای ارائه ندهید ، اما این روزها کافی شاپ ها فقط برای قهوه یا حتی فقط برای نوشیدنی نیستند. کالاهای پخته شده تازه اصلی ترین کافی شاپ ها هستند ، در حالی که ساندویچ های صبحانه و ناهار نیز برجسته تر می شوند. تجهیزات سبک پخت و پز مانند اجاق های کانوپیت مخصوص میز و اجاق های پرسرعت یک روش عالی برای تنوع بخشیدن به منوی خود بدون فضای زیاد یا سرمایه گذاری مالی هستند.

برای خرید تجهیزات کافی شاپ با آشپزخانه طوس تماس بگیرید.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.