بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

اسپرسو ساز صنعتی

بنابراین اگر می خواهید کافی شاپ خود را به سطح بالاتری برسانید ، در مورد اسپرسو ساز صنعتی بخوانید.

با پیشرفت نوآوری ها ، فرهنگ اسپرسو نیز پیشرفت کرد. کافه ها محبوب شدند ، شور و شوق به غرب گسترش یافت ، و باریستاها تلاش کردند تا کار خود را کامل کنند و استفاده از اسپرسو ساز صنعتی گسترش یافت.

بهترین دستگاه های اسپرسو ساز صنعتی:

دستگاه اسپرسو ساز صنعتی، ظرفیت آب دیگ بخار قرمز ، 14 لیتر ، سطح اتوماتیک الکترونیکی آب

دستگاه اسپرسو حجمی La Pavoni BAR-T 2V-R Commercial 2 Group ، قرمز ، ظرفیت آب 14 دیگ بخار ، سطح اتوماتیک الکترونیکی

Bar T 2 ماریو دستگاه های اسپرسو تجاری است - مشخصات خوبی در اطراف آن وجود دارد. این دستگاه با ظرفیت دیگ 14 لیتر و توانایی تولید 600 فنجان اسپرسو در روز ، برای اکثر کافی شاپ ها مناسب است.

ویژگی های قابل توجه اسپرسو ساز صنعتی   عبارتند از:

·         ترکه های بخار داخلی (به شما کمک می کند مبلغی را که سرمایه گذاری می کنید کاهش دهید)

·         اندازه فنجان قابل تنظیم (چهار گزینه مختلف)

·         سیستم پر کردن خودکار دیگ بخار

·         سلونوئیدهای متعدد و مستقل (کویل) (امکان دم نوشیدن همزمان نوشیدنی های جداگانه)

·         آب گرم انعطاف پذیر

·         اتصال خط آب

·         اندازه گیری 28in x 20in x 21in و وزن آن 130 پوند است

اسپرسو ساز صنعتی با دوز دستی و قابل برنامه ریزی ارائه می شود ، که اطمینان از کشش شات ثابت و با کیفیت را تضمین می کند. برای پیشبرد این تلاش ، این دستگاه اسپرسو سیمونلی همچنین دارای یک سیستم تزریق است که امکان انعطاف پذیری بیشتر در استفاده از نرم افزار را فراهم می کند. به طور کلی ، این سیستم تزریق به علاوه طراحی ارگونومیک دستگاه ، آن را کاملاً کاربرپسند می کند ، مخصوصاً برای دستگاه اسپرسو تجاری با رده بالا.

اسپرسو ساز صنعتی نیز واقعاً یک دستگاه اسپرسو تجاری است که می تواند چرخش زیاد را با سهولت انجام دهد. حتی به شما امکان می دهد در صورت لزوم یک گره بخار اضافی در هر طرف وصل کنید. بنابراین به احتمال زیاد بهترین کافی شاپ برای کافی شاپ هایی است که مشتری قابل توجهی دارند.

علاوه بر این ، اسپرسو ساز صنعتی همچنین دارای یک گزینه دیجیتالی ، 4 گروهی است که ارزش آن را دارد که برای فروشگاه های ویژه با حجم بالا سرمایه گذاری کنید.

روند ساخت اسپرسو در واقع بسیار ظریف و پیچیده است. قهوه حاصل باید قهوه ای مایل به قهوه ای تیره و غلیظ باشد و همچنین دارای کمی کف در بالا باشد. همه کافی شاپ ها با یک روش درست نمی کنند. به همین دلیل مهم است که دستگاه اسپرسو شخصی در خانه یا محل کار خود داشته باشید. این به افراد اجازه می دهد قهوه خود را به همان شکلی که دوست دارند تهیه کنند.

 

راحتی

هیچ چیز بهتر از این نیست که برخی از دوستان یا خانواده خود را برای صرف شام صرف کنید و سپس با یک نوشیدنی خوشمزه مانند اسپرسو به پایان برسید. این یک روش عالی برای جلب رضایت واقعی مهمانان است. همچنین ، هر کس که بخواهد نوشیدنی بخورد ، وقت کافی برای بازدید از کافی شاپ را ندارد. وجود چنین اسپرسو ساز صنعتی در خانه یا محل کار به معنای این است که افراد هر زمان که بخواهند می توانند اسپرسو داشته باشند. این باعث صرفه جویی زیادی در وقت و هزینه مردم می شود. از این گذشته ، رانندگی از کافی شاپ و برگشتن به آن زمان زیادی را می برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اسپرسو ساز صنعتی اینجا کلیک کنید.