بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

آب پرتقال گیری صنعتی

اگرشما می خواهید از یک آب پرتقال در خانه با خانواده  و دوستان خود لذت ببرید، یک آب پرتقال گیری صنعتی می تواند سرمایه گذاری عالی برای آشپزخانه شما باشد. بهترین آب پرتقال گیری صنعتی قادرند به سرعت حجم زیاد آب پرتقال را در مقایسه با دستگاه های دستی و بسیاری از آب پرتقال گیری های خانگی به ارمغان بیاورند که بدین معنی است که شما هرگز آب پرتقال کمتری نخواهید داشت.

برای کسانی که به دنبال یک آب پرتقال گیری صنعتی برای استفاده از خانه و یا کسب و کار هستند، تعداد زیادی از گزینه ها در بازار می تواند برای نیازهای شما باشد. اما مهم است که شما چه مقدار می توانید از قدرت آب پرتقال گیری خود استفاده کنید و یا از چگونگی  و با دوام بودن آن  اطمینان حاصل کنید. 

امروزه، بهانه ی همه ی این است که خوردن هیچ چیز سالم که برای سلامتی نیز مفیدباشد وجود ندارد.


آیا شما نیز همینطوری فکر می کنید؟


اگر بله، یک آب پرتقال گیری صنعتی خریداری کنید و لذت بردن از مزایای آب پرتقال را شروع کنید.


مزیت اصلی این آب پرتقال گیری این است که آنها برای مدت زمان طولانی تر در مقایسه با آب پرتقال خانگی استاندارد ساخته می شوند.


آنها اغلب نسبت به سایز مقاوم هستند و بسیار قدرتمند هستند.

این دستگاه ها در نظر گرفته شده است که برای موسسات صنعتی مختلف مورد استفاده قرار گیرند و قرار است آنها بتوانند در طول روز برای سال ها استفاده شوند.

با این حال، تصمیم گیری در مورد آب پرتقال گیری صنعتی، به این معنی نیست که جستجو شما برای بهترین آب پرتقال گیری به پایان رسیده است. مدل ها و علامت های تجاری زیادی برای انتخاب وجود دارد.

یکی دیگر از اهمیت حیاتی یک آب پرتقال گیری حرفه ای، سرعت آن است.

آب پرتقال گیری صنعتیباید سریع باشند، نه آهسته، چون مشتریان برای مدت طولانی صبر نخواهند کرد تا یک لیوان آب به دست آورند.



لینک منبع1 لینک منبع2

دستگاه سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن یکی از پرکننده های سوسیس هیدرولیکی در دستگاه های صنایع غذایی است. دستگاه سوسیس پرکن را با طراحی زیبا، ساختار جمع و جور  تولید و تصفیه شده مشخص می شود.دستگاه سوسیس پرکن با ظاهر زیبا، می تواند در خانه ها ، هتل ها، سوپر مارکت ها، آزمایشگاه ها و کشتارگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد.دستگاه سوسیس پرکن از 304 فولاد ضد زنگ و اجزای با کیفیت بالا ساخته شده است. بنابراین بسیار راحت است که دستگاه سوسیس پرکن مواد را از هم جدا و تمیز و آسان به کار بپردازید. دستگاه سوسیس پرکن بهترین انتخاب برای مشتریان است. مزایای دستگاه سوسیس پرکن را به طور مختصر شرح می دهید، هوشمند، انعطاف پذیر و تمیز کردن آسان. جنس دستگاه سوسیس پرکن فولاد ضد زنگ درجه بالا  می باشد. دستگاه سوسیس پرکن مناسب برای جداسازی و تمیز کردن. است.

در حالی که دیگر پرکننده های سوسیس تجاری  شکننده هستند، دستگاه سوسیس پرکن محکم و قابل اعتماد است.  آیا شما به دنبال دستگاه سوسیس پرکن با کیفیت برتر برای رستوران خود هستید؟ می توانید با اطلاع از قیمت دستگاه سوسیس پرکن آن را به راحتی تهیه کنید. دستگاه سوسیس پرکن به طور حرفه ای طراحی شده دارای طیف وسیعی از ویژگی های برتر است ، چرا وقت خود را در فروشگاه های شلوغ و مراکز خرید می گذرانید وقتی که می توانید با مطالعه ان لاین مشخصات دستگاه سوسیس پرکن هم در رفت و آمد و هم در وقت خود صرفه جویی کنید. دستگاه سوسیس پرکن را از ما خریداری کنید و اطمینان داشته باشید که بهترین محصولات را برای ارزان ترین قیمت دریافت می کنید.دستگاه سوسیس پرکن دارای یک بشکه آسان قابل تمیز (ضروری برای هر پرکننده سوسیس)است. همچنین سوسیس شما از ایجاد حباب های مزاحم هوا جلوگیری می کند و ظاهر خود را لمس حرفه ای می کند. شما از کیفیت و تنوع این تولید کننده سوسیس شگفت زده خواهید شد.

دستگاه اسلایسر صنعتی |قیمت خرید دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی

دستگاه اسلایسر صنعتی و یا دستگاه خلال کن صنعتی  یک برش دهنده است که نیاز شما را در سریع ترین و آسان ترین کار  و بیشتر در زمینه میوه ها و سبزیجات و گوشت ها  انجام می دهد. دستگاه اسلایسر صنعتی دستگاهی منحصر به فرد، قابل تنظیم، تیغه های فولادی ضد زنگ طیف گسترده ای از گزینه های برش، از 1/16 تا 1/2 اینچ ضخامت، برای هر چند تابع و به سادگی کنترل را روشن کنید در تنظیم خود دستگاه اسلایسر صنعتی  را در اندازه گیری آسان برای خواندن کالیبراسیون قفل شده است. و یک سری توضیحات دیگر وجود دارد که در دفتر راهنما موجود می باشد.

سالهاست که دستگاه اسلایسر صنعتی ابزار انتخابی برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی و تجهیزات رستوران و فست و فود می باشد. فروشندگان مواد غذایی، مدارس و برخی از گیاهان پردازش گوشت به دنبال ارائه گزینه های گوشت چرخ شده به مشتریان خود شده اند که به وسیله دستگاه اسلایسر صنعتی امکان پذیر گشته است. قیمت خرید دستگاه اسلایسر صنعتی نسبتا ارزان هستند، آسان برای استفاده، و گوشت برش خورده شما به دنبال آن هستید.

 استفاده از پایه نصب 55816 NEMCO (به صورت جداگانه) برای یک ایستگاه کاری مناسب، به همراه حذف آسان برای تمیز کردن و ذخیره سازی. مدل های برش ثابت نیز موجود است. صفحات دستگاه اسلایسر صنعتی اختیاری مناسب برای تمام واحدها است.

سیستم های دستگاه اسلایسر صنعتی تیتان تولید ماشین آلات برش صنعتیاست. این که آیا شما نیاز به یک دستگاه اسلایسر صنعتی و یا  برش گوشتی تجاری مناسب برای تمام گوشت ها دارید. یک ماشین خاص تر مثل ماشین آلات برش تیتان bacon و دستگاه اسلایسر صنعتی، و یا دستگاه برش برای محصولات دیگر مانند پنیر، ما دستگاه برش را با توجه به نیازهای شما. علاوه بر این با توانایی ساخت تقریبا هر جزء از ماشین آلات ما در خانه، ما منحصر به فرد به طراحی سفارشی دستگاه اسلایسر صنعتی و یک سیستم برش مطابق با نیازهای خاص خود قرار داده است.


دستگاه وکیوم مواد غذایی | دستگاه بسته بندی وکیوم

دستگاه وکیوم مواد غذایی


یکی از آخرین مدل های دستگاه وکیوم مواد غذایی و دستگاه بسته بندی وکیوم این یکی دارای دو قسمت مختلف برای آب بندی است.در دستگاه وکیوم مواد غذایی هنگامی که طول مواد کیسه را بردارید و آن را برش دهید، اولین مهر و موم را در کیسه بعدی در همان زمان می گذارید. سپس، هنگامی که کیسه پر شده است، انتهای باز کیسه را به یک اسلات وارد کنید تا هوا را خارج کرده و آن را خالی کنید.

دستگاه وکیوم مواد غذایی همچنین یک اتصال دهنده ی یکپارچه برای وکیوم مواد غذایی  ویژه، کیسه های مخصوص خم کردن زیپ مخصوص، یا برای استفاده از لوازم جانبی اختیاری دارد که بطری های شراب یا کیک های کنسروی را بچسباند.

دستگاه وکیوم مواد غذایی  برای غذاهای مرطوب یا خشک، کانتینرها، ترشی سریع، لوازم جانبی، پالس و فریزر سریع است، بنابراین شما همیشه از مقدار مناسب 

بسته بندی مواد غذایی خشک استفاده می کنید.یک پیوست یکپارچه برای استفاده از این با کانترها و لوازم جانبی وجود دارد و یک سینی تخلیه برای رطوبت که ممکن است در هنگام خلاص شدن از کیسه مکیده شود. مزایای دستگاه وکیوم مواد غذایی بسیار زیاد است که خود در این بحث نمی گنجد و ما در مطالب بعدی به آن می پردازیم.

این دستگاه مهر و موم خود را به لبه برش مواد کیسه نزدیک تر می کند، بنابراین در مقایسه با مدل های قبلی FoodSaver مقدار زیادی از مواد زائد وجود دارد. یک پنجره واضح که در آن کیسه برای جارو برقی قرار داده شده است وجود دارد، بنابراین می توانید مطمئن شوید که مستقیم است و مطمئن شوید که کیسه پلاستیکی را نزده اید. این شامل یک کیت استارتر است که حاوی یک رول 11 پا از رول کیسه 10 پا، سه کیسه کوارتز، دو کیسه گالن، سه کیسه زیپ کوارتز و دو کیسه زیپ با اندازه گالن است. اگر شما ترجیح می دهید بدون مدل کیت شروع می شود، مدل های دیگری نیز به فروش می رسد.

تجهیزات آماده سازی غذا | قیمت تجهیزات آماده سازی غذا|تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آماده سازی غذا

تجهیزات آماده سازی غذا در رستوران ها و  یا تجهیزات رستوران و فست و فود جزء اصلی ترین و مسائل اولیه رستوران ها و فست فود ها به حساب می آید. یک زنجیره رستوران دارای بسیاری از قطعات متحرک (تجهیزات آماده سازی غذا) است که غیرممکن است که یکی از اجزای خاص مسئول بازی نقش مهمتری نسبت به دیگران داشته باشد. با این حال،تجهیزات آماده سازی غذا و یا تجهیزات آشپزخانه صنعتی  کلیدی در بهداشت عمومی آشپزخانه و ایمنی غذا تهیه شده است.  اما در راه کارآمد و موثر آن را به کار نمی گیرد. این مبارزه برای افرادی است که ایمنی مواد غذایی را برآورده می کنند که برای کار و هزینه های غذا مفید است.این کار می تواند عمر مفید را تا پنج روز افزایش دهد.  تجهیزات آماده سازی غذا رستوران مانند دستگاه وکیوم مواد غذایی ها می توانند به سرعت و با خیال راحت مواد غذایی را به دما منتقل کنند. این باعث می شود که غذا را هدر ندهید و آن را از زمان خطرناک خارج نکنید.

قیمت تجهیزات آماده سازی غذا در ابتدا ممکن است زیاد به نظر برسد اما از ضروریات راه اندازی یک آشپزخانه و یا رستوران به شمار می رود.  با استفاده از تکنولوژی مناسب که طعم غذا تازه را تازه می کند. چیلر انفجار ایمنی مواد غذایی را تضمین می کند و غذای خوشمزه را تضمین می کند.  در صورت نیاز برای تمیز کاری ، روغن به طور کامل باید تخلیه شود، بسته به اینکه چقدر از فرج شما استفاده می کنید. روغن نباتی باید قبل از اینکه تخلیه شود، باید خنک شود. هنگامی که روغن تخلیه شده است، شما می توانید از داخل سرخ شده خود را با آب داغ صابون تمیز کنید. برای خنثی کردن هر رسوب که ممکن است به گوشه ها گیر کرده استفاده از یک نوشیدنی استفاده کنید. در نهایت، آب صابون را از بین ببرید، آب تازه آب تازه اضافه کنید