بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات فست فود:

در این مطلب به چند مورد از تجهیزات فست فود اشاره می کنیم:

دستگاه یخ: دستگاه های یخ سازه ای اساسی برای سرویس نوشیدنی در هر رستوران هستند. بعلاوه ، کافه ها ، بارها و فروشگاه های مواد غذایی ممکن است از یخ برای تهیه اسموتی یا کوکتل های مخلوط استفاده کنند.

توزیع کننده های نوشیدنی برخی از موسسات مانند فست فود و رستوران های گاه به گاه سریع ممکن است توزیع کننده های نوشیدنی سلف سرویس داشته باشند ، در حالی که دیگران ممکن است آنها را در ایستگاه های انتظار داشته باشند. هنگام انتخاب تلگراف ، به این فکر کنید که چند گزینه نوشابه می خواهید سرو کنید و کدام مارک سودا را انتخاب می کنید.

سرخ کن عمیق: در حالی که سرخ کن های عمیق برای تهیه سیب زمینی سرخ کرده ، مناقصه های مرغ و سایر موارد دلخواه مشتری ایده آل هستند ، می توانید از آنها برای سرخ کردن انواع غذاها استفاده کنید.

گریل: Charbroilers و سایر کوره ها عطر و طعم دودی و ذغالی به شما می دهند که برای بسیاری از دستور العمل های مختلف مناسب است.

مشبک: مشبک کبابی اما با سطح فلزی صاف ، مشبک اصلی در غذاخوری ها است و می تواند برای انواع مختلف روش های پخت و پز استفاده شود.

تجهیزات نگهدارنده: کابینت های نگهدارنده غذای شما را در دمای خاصی نگه می دارند ، که این امر آنها را برای نگهداری مواد غذایی تا زمانی که آماده سرو یا تصحیح نان قبل از پخت باشد ایده آل می کند.

توستر: اگر قرار است رستوران شما برای صبحانه باز باشد ، توستر تجاری برای نان و شیرینی شما ضروری است.

قهوه جوش: قهوه یک نوشیدنی محبوب است ، و حتی اگر در کافه یا نانوایی باز نمی کنید ، نوشیدنی خوبی برای خدمات نوشیدنی شما است.

مایکروویو: مایکروویو یک روش مناسب برای گرم کردن سس ها ، یخ زدایی از غذاهای منجمد و گرم کردن مجدد محصولات است.

علاوه بر این ، با وجود تجهیزات پخت و پز ، انتخاب نوع مناسب برق برای آشپزخانه ضروری است. همچنین توجه داشته باشید که برای نصب موفقیت آمیز تجهیزات پخت و پز ممکن است به شلنگ گاز اضافی و سایر اجزا نیاز داشته باشید.

تمام تجهیزات رستوران را بخرید:

تجهیزات برودتی و ذخیره سازی

تبرید و نگهداری مکانی را برای نگهداری وسایل و مواد اولیه در اختیار شما قرار می دهد. بزرگترین عاملی که باید هنگام انتخاب تجهیزات فست فود به دنبال آن باشید ، ظرفیت و شکل آن است. شما باید وسایلی را انتخاب کنید که بتواند مقدار غذای مورد نیاز رستوران شما را تأمین کند و همچنین تجهیزات متناسب با طرح آشپزخانه شما را انتخاب کنید.

برای بررسی تجهیزات فست فود اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.