بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

ماشین آلات و یخ ساز صنعتی:

خواه روزانه چند تن یخ یا ده ها هزار یخ بخواهید ، یخ ساز صنعتی از تجهیزات لازم برای شما است. ما طیف گسترده ای از یخ سازها و ماشین آلات صنعتی را توزیع می کنیم تا اطمینان حاصل شود که نیازهای شما برآورده می شود. طراحی یخ ساز صنعتی می تواند برای اطمینان از عملکرد روان و کارآمد عملیات شما ، از هر فوت مربع موجود در مرکز شما استفاده کند.

کیفیت بهتر تولید با دستگاه های یخ ساز صنعتی

هر روز ، در سراسر جهان ، مردم از یخ برای بسیاری از برنامه های تجاری یخچال استفاده می کنند ، از سرد نگه داشتن نوشیدنی تا کاربردهای بسیار مهم تر مانند اطمینان از تأمین مواد غذایی سالم.

یخ سازهای صنعتی به طور مداوم برای خنک کردن غذاها در عملیات پردازش و نگهداری مواد غذایی یخ تولید می کنند. اغلب در مقیاس بزرگ و به صورت پوسته پوسته با خروجی تقریباً از 1100 کیلوگرم (2500 پوند) در هر 24 ساعت تا 27000 کیلوگرم (60،000 پوند) در هر 24 ساعت.

پارامترهای مهم برای یک راه حل یخ ساز صنعتی بهینه ، قابلیت اطمینان بالا و بهره وری انرژی ، سطح صدای کم ، ویژگی های کنترل داخلی و تشخیصی و همچنین امکان استفاده از مبردهای طبیعی است.

طیف گسترده ای از کنترل های مکانیکی ، الکترونیکی و کمپرسورها را ارائه می دهد که پاسخگوی خواسته های چالش برانگیز فرآیند یخ سازی صنعتی است .


ویژگی ها و مزایای یخ ساز صنعتی:

·         کنترل درجه حرارت برتر

·         محصولات فولاد ضد زنگ برای محیط های تهاجمی و صنایع غذایی و آشامیدنی

·         راه حل های قابل اطمینان که هزینه های پایین کار و نگهداری را امکان پذیر می کند

·         عمر طولانی

یخ ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

در ابتدای چرخه ، یک سوئیچ زمان دار در مدار به طور خلاصه جریان را به یک شیر آب برقی می فرستد. در بیشتر طراحی ها ، شیر آب در واقع در پشت یخچال قرار دارد ، اما از طریق سیم های الکتریکی به مدار مرکزی متصل می شود. هنگامی که مدار جریان را از پایین این سیم ها می فرستد ، شارژ یک شیر برقی (نوعی آهنربا الکتریکی) را حرکت می دهد ، که شیر را باز می کند.

شیر فقط حدود هفت ثانیه باز است. فقط به اندازه کافی آب در می آورد تا قالب یخ پر شود. قالب یخ یک ظرف پلاستیکی است که دارای چندین حفره متصل است. به طور معمول ، این حفره ها دارای شکل نیم دایره ای منحنی هستند. هر یک از دیواره های حفره یک شکاف کوچک در خود دارد بنابراین هر مکعب یخ به مکعب کنار آن متصل می شود.

پس از پر شدن قالب ، دستگاه منتظر می ماند تا آب درون قالب منجمد شود. واحد خنک کننده در یخچال و فریزر کار واقعی انجماد آب را انجام می دهد ، نه خود یخ ساز .

بستن کلید یخ ساز صنعتی باعث می شود جریان الکتریکی از طریق یک سیم پیچ گرم کننده در زیر دستگاه یخ ساز جریان پیدا کند. با گرم شدن سیم پیچ ، کف قالب یخ را گرم کرده و مکعب های یخ را از سطح قالب شل می کند.

برای خرید یخ ساز صنعتی اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.