بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

چرخ گوشت ایستاده چیست؟

چرخ گوشت ایستاده چیست؟

 دستگاه چرخ گوشت ایستاده یک وسیله آشپزخانه است که هنگام خرد کردن گوشت بدون چربی خام ، ماهی ، سبزیجات یا مواد غذایی پخته شده در قطعات تازه استفاده می شود. دستگاه در یک سیستم مانند مکانیسم کار می کند. یک مخلوط گوشت از یک محل قیف شکل تشکیل شده که در آن قصاب گوشت را برای خرد کردن قرار می دهد. سپس گوشت با استفاده از نیروی جاذبه یا چاشنی چرخ گوشت ایستاده به یک نقاله پیچ افقی منتقل می شود. نقاله پیچ گوشت را در مقابل صفحه چاقو و سوراخ ثابت فشرده می کند. صفحه سوراخ ثابت ، عامل اصلی تعیین کننده اندازه گوشت چرخ کرده و چرخ گوشت ایستاده خوب است. ذوب کردن فرآیندی از روش تهیه مواد غذایی است که در آن مواد غذایی توسط چرخ گوشت ایستاده گوشت به طور خرد شده به قطعات خرد شده ریز تقسیم می شوند.   

موارد استفاده از چرخ گوشت ایستاده به قصاب

یک چرخ گوشت ایستاده صنعتی تهیه گوشت را برای قصاب آسان می کند. یک قصاب گوشت را به مقدار کمتری خرد می کند که به او امکان می دهد آن را برای افرادی که نوع ظرف را دوست دارند در دسترس قرار دهد. در دراز مدت. چرخ گوشت ایستاده می توانید هر دو میکسر دستی و برقی را برای فروش پیدا کند. دستگاه های چرخ گوشت ایستاده ما همه با ضمانت عرضه می شوند.  

چرخ گوشت ایستاده امکان تهیه بعضی از تهیه گوشت در حجم بالا را فراهم می کند. گوشت خرد شده  توسط چرخ گوشت ایستاده از نظر ظاهری بهبود یافته و بنابراین به قصاب کمک می کند مشتری های بیشتری را جذب کند. این امر امکان پذیر است زیرا قصاب می تواند به راحتی با انتخاب سری های مناسب برای چرخ گوشت ایستاده صفحه فلزی را تغییر دهد تا اندازه ها و شکل های مختلفی را ایجاد کند و به بافت های مختلف محصول نهایی برسد.

پردازش سریع چ چرخ گوشت ایستاده

چرخ گوشت ایستاده اجازه می دهد تا گوشت سریع گوشت از این رو کارآمد باشد. چرخ گوشت ایستاده باعث صرفه جویی در وقت برای قصاب و کارخانه ها و یا اشپزخانه های صنعتی می شود.. چرخ گوشت ایستاده در مقایسه با چاقوهای مینی شیشه قدیمی که قبل از معرفی مخلوط کنف استفاده می شده ، وقت زیادی را صرفه جویی می کند. این کار باعث می شود که کار مناسب باشد و برای قصاب راحت باشد. بیشتر افراد تمایل دارند که از گوشت چرب اجتناب کنند ، از این رو ، گوشتی که از طریق چرخ گوشت ایستاده طی شده است چربی بسیار کم دارد. این چرخ گوشت ایستاده به قصاب این امکان را می دهد تا برای هر مشتری وعده های غذایی متناسب با نیاز خود تهیه کند. قصاب به جای استفاده از روش دستی ، از چرخ گوشت ایستاده استفاده می کند. استفاده از چرخ گوشت ایستاده باعث می شود مشتریان به گوشت او اعتماد کنند و بدین ترتیب مشتری های بیشتری را که به همان ایدئولوژی اعتقاد دارند ، جلب کند.  

تجهیزات چرخ گوشت ایستاده ما قادر به انجام سخت ترین کارها با سهولت می باشد ، تجهیزات چرخ گوشت ایستاده ما به گونه ای طراحی شده است که نیازهای مختلف پردازنده های با حجم بالا و در صورت تقاضا از گوشت تازه یا کم مصرف را برآورده سازد. هر چیزی را بها چرخ گوشت ایستاده تغذیه کنید. پاک خواهد شد و تمام رنگ و طعم طبیعی خود را حفظ خواهد کرد. دستگاه چرخ گوشت ایستاده نگرانی از پختن گوشت را از بین می برد. این به شما و خواسته های ش ما ادامه خواهد داد! چرخ گوشت ایستاده دارای سرعت بالا ، عملکرد عالی، قطعه های تشکیل دهنده چرخ گوشت ایستاده از بهترین مواد ساخته شده است ، جنس چرخ گوشت ایستاده فولاد ضد زنگ است .تمیز کردن چرخ گوشت ایستاده  بسیار اسان است و وقت زیادی را از شما نخواهد گرفت.