بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی چیست؟

تجهیزات آشپزخانه صنعتی برای تعداد زیادی از مصرف کنندگان که نیاز به تولید مواد غذایی دارند مورد نیاز می باشد. تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز به استحکام ، دوام و کارکرد آسان دارد. تجهیزات آشپزخانه صنعتی باید انرژی کمتری مصرف کنند ، بهره وری در کارخانجات تولید مواد غذایی را بهبود بخشیده و از نظر سازگار با محیط زیست باشند.

بیشتر تجهیزات آشپزخانه صنعتی بصورت الکترونیکی اداره می شوند. طیف گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، برش ، پخت و تمیز کردن برای کارکنان آشپزخانه در دسترس است.

بگذارید خودمان را با برخی تجهیزات آشپزخانه صنعتی آشنا کنیم.



مشعل ها

آنها برای پخت و پز ، جوش و بخارپز استفاده می شوند. آنها اغلب با گاز مایع (LPG) کار می کنند. اکنون مشعلهای القایی و صفحات داغ موجود هستند که با برق کار می کنند و شامل تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند.

اجاق گاز

از آنها برای پخت و پز استفاده می شود. آنها یا با LPG یا برق کار می کنند. مدل های مختلفی از اجاق گاز مانند Rack با گزینه چرخ های چرخان یا ثابت وجود دارد که از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

برش های گیاهی / خردکن

برش یا خردکن برای تزیین ، خرد کردن سبزیجات در شکل ها و اندازه های مختلف استفاده می شود و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد. همچنین از آنها برای برش نان به قطعات کوچک برای پودینگ ها یا سوپ ها استفاده می شود. برش های دستی برای برش میوه ها ، سالادها و غیره برای ارائه استفاده می شوند.دستگاه های برش ها از جنس پلاستیک یا فولاد ضدزنگ هستند.

میکسر از دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی

میکسر بیشتر در واحدهای تولید مواد غذایی تجاری استفاده می شود. میکسرها برای مخلوط کردن استفاده می شوند. تقریباً دو نوع میکسر وجود دارد.

سرخ کن

برخی از مواد غذایی با غوطه ور شدن آنها در روغن گرم شده در یک سرخ کن تهیه می شود. دو سرخ کن اصلی وجود دارد و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد - سرخ کن برقی و سرخ کن گاز. زمان سرخ کردن و دمای روغن به طور مستقیم با نوع غذا و اندازه سرخ کن متفاوت است.

آبمیوه گیری

آبمیوه گیری ها آب میوه ها و پالپ ها را از میوه و سبزیجات استخراج می کنند. آبمیوه گیری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی  می باشد و روند تولید آب میوه را سرعت می بخشد.

رستوران شما به توانایی شما در نگهداری وسایل آشپزی کارآمد بستگی دارد. برای جلوگیری از بروز مشکلات ، باید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  مدرن تعیین شده باشد. در اینجا چهار مزیت از تجهیزات آشپزخانه صنعتی مناسب ارائه شده است:

پیشگیری از ضرر و زیان

در صورت خراب شدن تجهیزات آشپزخانه صنعتی ، هزینه تعمیرات تنها بخشی از هزینه هایی است که شما متحمل می شوید. همچنین می توانید وقت و مشتری خود را از دست دهید.


طول عمر تجهیزات آشپزخانه تجاری خود را زیاد کنید

خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی یک سرمایه گذاری است. شما می خواهید سالها از این سرمایه گذاری خارج شوید.

اثربخشی را بهبود بخشید

بسیاری از وسایل داخل آشپزخانه تجاری از آب استفاده می کنند. این وسایل مستعد ساخت سنگ آهک هستند. اگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما به اندازه کافی تمیز و از بین نرود ، عملکردی مؤثر نخواهد داشت.