بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آشپزخانه صنعتی:

 

راه اندازی یک آشپزخانه صنعتی جدید به تکالیف زیادی احتیاج دارد. شما باید بهترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بدانید ، بهترین تجهیزات را از کجا بیابید ، چگونه مشتری بیشتری جذب کنید و از همه مهمتر انواع اساسی تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بشناسید. اگر وضعیت شما یکسان است ، در جای مناسب قرار دارید. نگاهی بیاندازید به سایت شرکت آشپزخانه طوس.

پخت و پز

آشپزخانه طوس طیف گسترده ای از تجهیزات آشپزخانه صنعتی را ارائه می دهد ، که به طور ایده آل برای برآوردن نیازهای هر آشپز و روش پخت و پز آنها مناسب است. همه آنها از نظر کیفیت ، ایمنی و بهداشت با دقت مورد تجزیه و تحلیل و طراحی قرار می گیرند. طراحی آنها همچنین بر اساس قابلیت اطمینان و سهولت استفاده ، زیبایی نوآورانه و نوآوری در فن آوری ، برآورده ساختن نیازهای سخت ترین سرآشپزها است.


کوره ها

برای برآوردن همه نیازها ، ما باید راه حل های مختلفی را برای هر آشپز ارائه دهیم. تجهیزات آشپزخانه صنعتی شامل تجهیزات آشپزخانه صنعتی گسترده ای از مکمل ها و لوازم جانبی ، یکی از بزرگترین اجاق های موجود در بازار را در اختیار دارد.

ظرفشویی

یک حرفه ای آشپزخانه واقعی نیز به راه حل های کارآمد نیاز دارد تا همه تجهیزات بلافاصله دوباره در دسترس باشد. طیف ظرفشویی های تجاری ما از ماشین های ظرفشویی کوچک برای بارها ، کافه ها و رستوران های کوچک گرفته تا ماشین های ظرفشویی با ظرفیت بالا گسترده است.

تبرید تجاری

به عنوان پیشروترین تولید کننده اروپایی محصولات برودتی تجاری ، ما را قادر می سازد تا سرمایه گذاری های لازم در زمینه فناوری ، تحقیق و توسعه و ظرفیت تولید را انجام دهیم. بنابراین می تواند یکی از کاملترین و گسترده ترین طیف برودتی تجاری موجود در بازار را به شما ارائه دهد.

مشعل ، سرخ کن و اجاق گاز در قسمت تجهیزات آشپزخانه صنعتی گنجانده شده است. این تجهیزات برای هر آشپزخانه تجاری بسیار ضروری است. اینکه چه وسایلی برای پخت و پز و اندازه آنها لازم است ، به کاری که قصد دارید انجام دهید بستگی دارد. ماهیت تجارت شما تصمیم می گیرد که شما چقدر به سرمایه گذاری در تجهیزات پخت و پز نیاز دارید. بدیهی است که نیازهای یک بار و هتل یکسان نخواهد بود.


 

تجهیزات برودتی

 

از آنجا که در آشپزخانه تجاری کار می کنید ، باید مواد غذایی و سبزیجات را به طور یکسان تهیه کنید. برای آن شما به فرآیند تبرید مناسب نیاز دارید. به شما کمک می کند تمام مواد غذایی را که روزانه استفاده نمی کنید ذخیره کنید.

تجهیزات اگزوز

این منطقه ای است که شما و همکارتان می خواهید بیشتر روز خود را در آنجا سپری کنید. به همین دلیل این منطقه باید بهداشتی باشد. قرارگیری صحیح و مناسب تجهیزات اگزوز باعث می شود که شما در یک محیط خشک ، خنک و بهداشتی کار کنید.

از آنجا که شما انواع اولیه تجهیزات آشپزخانه صنعتی را می دانید که بهتر است آنها را تهیه کنید.تجهیزات آشپزخانه صنعتی تأمین کننده تجهیزات پذیرایی را عاقلانه انتخاب کنید.آشپزخانه طوس شما را در تهیه تجهیزات راهنمایی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.