بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات کافی شاپ

در این مطلب می خواهیم در مورد تجهیزات کافی شاپ به اختصار توضیح دهیم:

1.قهوه ساز قطره ای اتوماتیک

از آنجا که قهوه سیاه به طور استاندارد 30 درصد از فروش فروشگاه شما را تشکیل می دهد ، شما قهوه ساز می خواهید که وزن آن را بکشد. در قهوه ساز به دنبال چه چیزی باشید؟ باید از دوام کافی برای تولید مقدار زیادی قهوه در روز ، به اندازه کافی سریع برای پاسخگویی به تقاضا در شلوغ ترین زمان برای مشتریان (معمولاً صبح)  و به اندازه کافی بزرگ برای تولید قهوه های قابل توجهی برخوردار باشید.

اکثر کافی شاپ ها دارای چندین دستگاه قهوه ساز هستند که همزمان چندین ترکیب را ایجاد می کنند. بیشتر صاحبان کافی شاپ های موفق پیشنهاد می کنند که سه یا چهار مخلوط را در یک زمان در دسترس داشته باشید تا به راحتی و در عین حال تنوع داشته باشید.

2. دستگاه اسپرسو با کیفیت بالا

بسیاری از نوشیدنی های قهوه معمولی که مشتریان شما ممکن است سفارش دهند ، دارای عنصر اسپرسو هستند ، چه به خودی خود و چه در ترکیب با شیر بخارپز ، بنابراین شما به یک دستگاه اسپرسو عالی نیاز دارید. متأسفانه ، بازار اسپرسو سازهای صنعتی رو به گسترش است و برخی از ماشین آلات با کیفیت بالاتر می توانند بودجه شما را سرسام آور افزایش دهند ، بنابراین مهم است که بدانید چه چیزی باعث ایجاد یک دستگاه اسپرسو خوب می شود و چگونه می توان هوشمندانه خرید کرد.


3. آسیاب قهوه صنعتی

از آنجایی که اکثر کافی شاپ ها دانه های نامناسب را در موجودی انبار نگهداری می کنند تا شادابی قهوه خود را ارائه دهند ، شما می خواهید بلافاصله قبل از تهیه قابلمه جدید خود را آسیاب کنید. این بدان معنی است که آسیاب قهوه صنعتی را به لیست تجهیزات کافی شاپ خود اضافه کنید. مردم معمولاً نمی فهمند که آسیاب مناسب می تواند در پروفایل طعم و رایحه قهوه یا اسپرسو شما تفاوت ایجاد کند. به همین دلیل سرمایه گذاری در دستگاه آسیاب مناسب بسیار مهم است.

4. سیستم تبرید

وقتی کافی شاپ خود را باز می کنید ، غذایی برای نگهداری تازه و محصولات لبنی برای یخچال خواهید داشت. این امر به یخچال هم در ویترین ها و هم در واحدهای پیشخوان یخچال پشت میله نیاز دارد.

5. ظروف

از آنجایی که کافی شاپ ها استفاده از مقدار زیادی لوبیا و تعداد زیادی از مواد افزودنی نوشیدنی را ضروری می دانند ، شما باید سخت افزار لازم را برای استفاده و نگهداری موثر این موارد داشته باشید. این بدان معنی است که پمپ ها برای تمام شربت ها برای ذخیره راحت دانه های قهوه در نزدیکی دستگاه های قهوه ساز شما وجود دارد ، و پاسخ ساده ای برای تمام مسائل ذخیره سازی است که برخی از کافی شاپ ها را آزار می دهد.

اگر سیستم موثری برای ذخیره سازی نداشته باشید ، تجارت شما با کارایی کمتری همراه خواهد بود و شما و کارمندانتان را دیوانه می کند و همچنین سود طولانی مدت را کاهش می دهد.

6.کوره ، توستر و دستگاههایی که برای پخت و پز استفاده می شوند

اگر کافی شاپ شما دارای انتخاب کمی از غذای گرم باشد ، که طبق یک نظرسنجی حداقل 60 درصد از فروشگاه های قهوه و چای در آنجا وجود دارد ، شما به یک روش مطمئن برای تهیه سریع غذای خود نیاز دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات کافی شاپ اینجا کلیک کنید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.