بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات فست فود:

 تجهیزات فست فود مناسب برای فست فود ، فروشگاه های مرغ سوخاری و رستوران های سرویس سریع ، هتل ها و آشپزخانه ها استفاده می شود.تجهیزات فست فود از جمله سبد ها، نمایشگرهای گرمکن صفحه نمایش مرغ ، میزهای بسته سریع ، تخلیه تراشه ها ، اجاق های پخت و پز سریع ، میزهای پخت و سایر موارد دیگر. ما تمام تجهیزات پذیرایی مورد نیاز رستوران های فست فود را تهیه می کنیم. مهم نیست که چه چیزی در فهرست خود دارید ، از مرغ سوخاری گرفته تا کباب ، چیپس و برگر ، ما تمام آنچه را که نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم. طیف گسترده ای از سرخ کن ، سرخ کن تحت فشار ، کباب پز ، کباب پز ، منقل ، توستر نان مناسب هستند.

از اجاق های پیتزا گرفته ، یکسر تا غلتک ، انتخاب مناسبی برای فست فود شما است. مارک ها و ساخت با کیفیت ترین محصول عالی را با قیمت بهتر از آنچه به صورت آنلاین می توانید در هر جای دیگر پیدا کنید تضمین می کند.

فست فودها محبوب هستند زیرا مشتریان می توانند از غذای ارزان قیمت لذت ببرند بدون اینکه منتظر آماده شدن آن بمانند. می توانید رستوران فست فود خود را با تجهیزات فست فود مناسب از تأمین کننده تجهیزات آشپزخانه خود داشته باشید.

مانند هر تجارت غذایی و آشامیدنی ، آشپزخانه به ابزارهای اساسی تهیه غذا نیاز دارد ، اما یک تفاوت رستوران های فست فود با سایر مشاغل غذایی این است که آماده سازی باید سریع باشد.


در اینجا لیستی از تجهیزات فست فود آورده شده است:

• محدوده وظیفه سنگین: هنگام انتخاب طیف وسیعی برای پخت غذاهای متنوع ، منوی خود را بررسی کنید و مطمئن شوید که برآوردی از حجم غذایی را که روزانه رستوران فست فود ارائه می دهد ، دارید. اندازه و تعداد دامنه ها نیز به آن تخمین بستگی دارد. دامنه تجاری می تواند گازی یا برقی باشد و باید دارای دریچه باشد.

• اجاق گاز: برای تهیه آبگوشت ، سوپ ، خورشت یا پخت رشته ، ماکارونی ، سبزیجات و سایر موارد ، فست فود شما ممکن است به یک اجاق گاز جداگانه برای قابلمه نیاز داشته باشد. برای تهیه اندازه های مختلف اجاق گاز قابل استفاده برای استفاده تجاری با تامین کننده تجهیزات فست فود آشپزخانه طوس صحبت کنید.

 

• اجاق های گرم: این تجهیزات آشپزخانه تجاری معمولاً یک مدل رومیزی است که حداقل دارای دو عنصر گرمایشی به نام صفحه گرم است. می توان از آن به عنوان مشعل برای کاهش حجم کار در محدوده تجاری استفاده کرد.

 

:Cheesemelter این تجهیزات آشپزخانه تجاری برای تهیه پنیر برای مواد غذایی مختلف مانند پیتزا استفاده می شود.

پوست کن سیب زمینی: برای فست فودی که قصد دارند سیب زمینی سرخ کرده سرو کنند ، یک دستگاه پوست کن سیب زمینی کار را آسان می کند.

• یخچال و فریزر: ممکن است به یک انبار دیگر مانند فریزر از سایت www.alpscreative.com در سنگاپور ، برای گوشت و غذاهای دریایی نیاز داشته باشید ، در حالی که سایر مواد را می توانید در یخچال قابل دسترسی یا درب منزل نگهداری کنید. ذخیره سازی متفاوت خنک کننده برای نوشیدنی ها نیز ضروری است.

• اجاق گاز همرفت: این نوع فرها می توانند غذا را سریعتر از اجاق تجاری معمولی بپزند زیرا گرما مستقیماً روی غذا می وزد.

• اجاق مایکروویو: یک مدل پیشخوان برای گرم کردن غذا در عرض چند دقیقه لازم است. در تامین کننده تجهیزات آشپزخانه خود به دنبال اجاق مایکروویو تجاری باشید که وظیفه آن سنگین و بادوام باشد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجهیزات فست فود با آشپزخانه طوس تماس بگیرید.