بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

اسپرسو ساز صنعتی و کاربرد آن

ما می دانیم که یک دستگاه اسپرسو ساز صنعتی یکی از بزرگترین سرمایه گذاری است که شما در کافه خود انجام می دهید. به همین دلیل ما با دقت و دقیق اسپرسو ساز صنعتی را بررسی کرده و بهترین ها را به شما ارائه می دهیم. ما می دانیم که قیمت ، کارایی ، قابلیت اطمینان و قابلیت استفاده همه اجزای اصلی در انتخاب دستگاه اسپرسو ساز صنعتی مناسب برای تلاش تجاری شما هستند ، بنابراین ما طیف گسترده ای از دستگاه ها را با تعداد گزینه های مختلف موجود می کنیم تا بتوانیم آنها را به صورت سفارشی تر مورد استفاده قرار دهیم. از این گذشته ، تیم خبره ما می توانند شما را به این نتیجه برسند که چرا اسپرسو ساز صنعتی ممکن است انتخاب بهتری نسبت به دستگاه دیگر باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید یک اسپرسو ساز صنعتی مطالب زیر را بخوانید.


عملکرد بی نظیر برای کافه شما

اسپرسو نوشیدنی مناسبی برای افراد در حال حرکت است. با دستگاه مناسب ، اسپرسو نیز در مدت زمان چند ثانیه قابل تهیه است. در آشپزخانه طوس ، ماشین های اسپرسو تجاری موجودی ما برای بهره وری بهینه و طعم نفیس طراحی شده اند. ما با افتخار دستگاههای درجه یک تجاری را از تولیدکنندگان معتبر تهیه می کنیم. اسپرسو ساز صنعتی دارای ویژگی های محور عملکرد شامل گزینه های شات قابل برنامه ریزی ، چند سر پخش کننده ، فن آوری استخراج با راندمان بالا و موارد دیگر ، دستگاههای اسپرسو تجاری پیشرفته موجودی ما برای هر کافی نت مناسب برای بهینه سازی عملکرد اسپرسو هستند.

به طور معمول دو نوع اسپرسو ساز صنعتی وجود دارد: نیمه اتوماتیک یا فوق اتوماتیک  و هر دو بسته به میزان توانایی کارکنان شما ، محدوده قیمتی خاصی دارند. (توجه: از نظر فنی ، ماشین های تجاری (یا "اهرم") نیز وجود دارند ، اما پیدا کردن آنها بسیار نادر است. ماشین های اسپرسو دستی برای مصارف خانگی بسیار متداول هستند.)

برای استفاده از ماشینهای نیمه اتوماتیک مهارت بسیار بیشتری لازم است ، بنابراین کارکنان شما به آموزش نیاز دارند تا اطمینان حاصل کنند که آنها قادر به تولید اسپرسو با کیفیت مداوم هستند.

دو نوع ماشین فوق العاده اتوماتیک وجود دارد - یک مرحله ای و دو مرحله ای. ماشین های یک مرحله ای نیازی به آموزش و مهارت ندارند.

دستگاههای دو مرحله ای میانه بین نیمه و فوق اتوماتیک هستند - اما هنوز هم نوعی از دومی محسوب می شود.

تصمیم گیری بین نیمه اتوماتیک و فوق خودکار

این نکته ای است که شما باید به هدف اصلی دستگاه اسپرسو حرفه ای خود پی ببرید.

آیا قصد دارید کافه زیبایی را که نوشیدنی های اسپرسو را سرو می کند باز کنید؟

اگر کیفیت اولویت شماست ، باید با نیمه اتوماتیک پیش بروید. اما اگر سهولت استفاده از اهمیت بیشتری برخوردار است ، از سوپر اتوماتیک استفاده کنید.

 

دلیل این امر این است که سهولت استفاده و توانایی شما برای سفارشی کردن یک نوشیدنی فوق العاده وجود دارد.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، ماشینهای نیمه اتوماتیک نیاز به تلاش بیشتری دارند ، اما شما قادر خواهید بود تنظیمات و تغییراتی را در مورد نوشیدنی های خود انجام دهید تا درست از آن استفاده کنید.

برای خرید اسپرسو ساز صنعتی اینجا کلیک کنید.