بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

چرخ گوشت صنعتی

چرخ گوشت صنعتی برای آسیاب کردن بلوک های یخ زده گوشت ، رگه دار ، پخته نشده و تا حدودی یخ زدایی (حداکثر اندازه 500 500 500 300 300 میلی متر) در حالت اتوماتیک طراحی شده است.

چرخ گوشت صنعتی کاملاً از فولاد ضد زنگ ساخته شده است. دندانه های استیل روی بلوک سنگ زنی از فولاد مرغوب ساخته شده و تراش مخصوص دارند. برای تأمین بلوک های گوشتی به خط برش ، یک فیدر هیدرولیکی در ساختار ارائه می شود. دستگاه ایده آل برای کار مداوم است.

بلوکهای یخ زده بصورت جداگانه توسط دستگاه چرخ گوشت صنعتی یکپارچه به منطقه برش برداشته می شوند ، جایی که توسط تیغه های تیز یا به صورت برش ، یا با تیغه های ضربدری به کوچکتر تبدیل می شوند ، به عنوان مثال اندازه مشت ، قطعات ، به طوری که نتیجه برش ایده آل برای مرحله / دستگاه بعدی در روند تولید است. بلوکهای یخ زده بصورت جداگانه توسط یک بالابر بلوک یکپارچه به منطقه برش برداشته می شوند ، جایی که توسط تیغه های تیز یا به صورت برش یا با تیغه های متقاطع به کوچکتر کاهش می یابد.

اگر قصد خرید چرخ گوشت صنعتی درجه یک تجاری برای مشاغل کوچک خود را دارید ، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید که کاملاً با شرایط مورد نیاز چرخ آسیاب خانگی متفاوت است. در اینجا مهمترین سوالی که باید بپرسید آورده شده است تا بتوانید مطمئن شوید که بهترین تجهیزات را برای عمل خود دریافت می کنید.


آیا چرخ گوشت صنعتی به اندازه کافی قدرتمند است؟

برق همیشه یک نگرانی اصلی برای هر نوع تجهیزات تجاری خواهد بود ، زیرا مستقیماً بر بهره وری ، خروجی و در نهایت خط تولید شما تأثیر می گذارد. چرخ گوشت تفاوتی ندارند ، اگرچه اندازه گیری های برق در مقایسه با سایر ابزارها کمی خارجی به نظر می رسد. میزان قدرت برای چرخ گوشت های تجاری مربوط به موتور آنها است ، با متداول ترین اندازه گیری تعداد وات هایی است که می تواند استفاده کند. عدد بیشتر به این معنی است که می تواند انرژی بیشتری را تحویل دهد ، که به زمان خرد شدن سریعتر و توانایی کار از طریق برش های سخت تر یا گوشت با استخوان های موجود در آن تبدیل می شود.

آیا چرخ گوشت صنعتی آشپزخانه طوس به اندازه کافی قوی است؟

هر مشاغل می خواهد محکم ترین تجهیزات را داشته باشد ، زیرا این بدان معناست که هزینه کمتری برای تعمیر و نگهداری صرف می شود و شانس کمتری برای جایگزینی واحد قبل از اینکه واقعاً نگهداری شود ، کمتر است. برخی از چرخ گوشت های برقی قرار است بدنه پلاستیکی داشته باشند که برای کوچکترین تنظیمات تجاری مناسب نخواهد بود. فلز سخت ایده آل است و آلومینیوم ریخته گری از نظر دوام و مقاومت در بین بهترین ها قرار دارد. آلومینیوم ریخته شده در فرآیندی شبیه به چدن ساخته می شود .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چرخ گوشت صنعتی اینجا کلیک کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.