بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

خلال کن سیب زمینی صنعتی

خلال کن سیب زمینی صنعتی


خلال کن سیب زمینی صنعتی دستگاهی است که در زمینه صنعتی بسیار بسیار کاربردی می باشد. در واقع یعنی اینکه از دستگاه خلا کن در بیشتر مکان های صنعتی مانند آشپزخانه های بزرگ و آشپزخانه های هتل ها و مراکز بزرگی که خود غذا درست می کنند استفاده می شود. خلال کن سیب زمینی صنعتی یکی از دستگاه های مورد استفاده و ضروری در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یا تجهیزات رستوران ها و یا فست و فود می باشد. در رستوران ها و فست فود ها که بیشترین و حتی کوچکترین سفارشات آن ها شامل سیب زمین می باشد جزء اصلی ترین دستگاه ها می باشد.

خلال کن سیب زمینی دارای مزیت های بسیاری است که به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. از آن جمله می توانیم به صرفه جویی در زمان خلال کردن سیب زمینی ها و یا به این مورد که سیب زمینی ها به صورت کاملا بهداشتی خلال می شوند اشاره کنیم. همچنین خلال کردن سیب زمینی ها با استفاده از خلال کن سیب زمینی صنعتی به صورت یک اندازه و مرتب خلال می شوند.

آسان Slicer یک برش دهنده است که شما نیاز به سریع و آسان کار بیشتر میوه ها و سبزیجات. منحصر به فرد، قابل تنظیم، تیغه های فولادی ضد زنگ طیف گسترده ای از گزینه های برش، از 1/16 تا 1/2 اینچ ضخامت، برای هر چند تابع و راحتی اضافی. به سادگی کنترل کنترل ضربه محکم و ناگهانی را روشن کنید در تنظیم خود را در اندازه گیری آسان برای خواندن کالیبراسیون قفل شده است. استفاده از پایه نصب 55816 NEMCO (به صورت جداگانه) برای یک ایستگاه کاری مناسب، به همراه حذف آسان برای تمیز کردن و ذخیره سازی می باشد. مدل های برش ثابت نیز موجود است. صفحات خرد کردن اختیاری مناسب تمام واحدها است. دستگاه خلال کن دارای اندازه ها و ابعاد متفاوت است . همچنین دارای چندین تیغه های مختلف و متفاوت می باشد که هر کدام از تیغه های آن برای انجام و طرح خاصی از خلال صورت می گیرد.

کالباس بر اتوماتیک

کالباس بر اتوماتیک


دستگاه برش یک ابزار حرفه ای است که برای به دست آوردن تکه های نازک و یکنواخت از طیف وسیعی از مواد غذایی ساخته شده است.دستگاه کالباس بر اتوماتیک شامل دو نوع مدل می شود.یک مدل برای قرار دادن فضاهای کوچک و دیگری برای قرار گرفتن در فضاهای بزرگ در واقع در آشپزخانه های بزرگ قرار می گیرند. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری آنودایز در ساخت کالباس بر اتوماتیک استفاده شده است. طراحی کلاسیک موتور القایی آرام است، دارای تیغه فولادی سخت، ورق آلومینیومی خوراکی مجهز به شیارهای کشویی ویژه برای کاهش اصطکاک در آن تعبیه شده است که برای برش کالباس از آن استفاده می شود. 

کالباس بر اتوماتیک در در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود و از نظر ابعاد نیز متفاوت است دارای مشخصاتی می باشد.از آلیاژ آلومینیوم ریخته گری شده است. موتور چرخ دنده برای اطمینان از چرخش تیغه پیوسته است که کمک می کند تا نگه داشتن محصول به طور مداوم در هنگام برش کالباس از آن استفاده می شود.به منظور اطمینان از دست آوردن بهتر محصول، صفحه تغذیه بزرگ برای ظرفیت برش بیشتر انتخاب شده است. DOMESTIC CE VERSION محافظ تیغه با مرز، تیغه محافظ صفحه کلید میکرو می باشد.

قبل از اینکه یک دستگاه برش را خریداری کنید، باید بدانید که برخی از اطلاعات اساسی در مورد حالت کار، ویژگی های کالباس بر اتوماتیک و مدل های مختلف موجود در بازار وجود دارد: همه ماشین ها یکسان نیستند، و شما می توانید خرید خود را با انتخاب دستگاهی که دارای برش مناسب برای نیازهای شما مدارا می باشد را انتخاب کنید.

موتور درایو تیغه طراحی شده برای استفاده مداوم، با سیستم پلی های V برای عملیات آرام می باشد. دارای بالاترین درجه ایمنی در عملکرد، تمیز کردن و صفحه و تیغه وجود دارد. ظرفیت برش برای مدل 370 میلیمتر • مربع: 220x220 • مستطیل: 270x200 • گرد: 220 می باشد. اگر شما مجبور به برش مقدار زیادی از مواد غذایی هر روز هستید، شما باید دستگاه کالباس بر اتوماتیک با مکانیسم برش تقویت شده و مواد با کیفیت بالا را انتخاب کنید؛ از سوی دیگر، اگر نیازهای برش شما سبک تر باشد، می توانید نتایج عالی حتی با یک دستگاه استاندارد تر و دستگاه های کوچک کالباس بر اتوماتیک را انتخاب کنید.


دستگاه سوسیس پرکن

دستگاه سوسیس پرکن یکی از مهمترین وسایل کارخانجات تولید سوسیس می باشد.

همچنین ملاحظات اقتصادی و بازاریابی در تعیین مناسب ترین مکان برای یک کارخانه تولید سوسیس حیاتی هستند. اولین و مهمترین مسئله عرضه گوشت است و پس از آن توزیع محصولات سوسیس به مصرف کنندگان است.

همیشه پیش از هر گونه ساخت و ساز و یا بازسازی ساختمان سوسیس لازم ایست بررسی شرایط موجود دام و گوشت ضروری است. نگرش و چشم انداز دام و تجارت گوشت، به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته، باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد. 

محل کارخانه سوسیس باید در یک منطقه مجزا بر اساس عوامل خاص باید انتخاب شود. سوسیس نباید در ناحیه ای از بوی ناخوشایند، دود، گرد و غبار و غیره قرار گیرد و باید کاملا از هر گیاه یا ساختمان دیگر جدا شود. هیچ ارتباطی با درب ها یا پنجره ها مجاز نیست. توجه به آب آشامیدنی مناسب، ترتیب زهکشی و منابع برق مناسب کافی باید ایجاد شود. در برنامه ریزی تاسیس یک کارخانه سوسیس باید به مکان ها یا آرایش ساختمان هایی که در آینده قابل توسعه هستند توجه داشته باشید.

محل سنتی یک کارخانه سوسیس در نزدیکی کشتارگاه هنوز هم سودمند است، زیرا مشکلات کارگران حرفه ای و عرضه گوشت و کالای تازه به طور قابل توجهی کاهش می یابد. اگر چه کارخانه سوسیس به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از یک کشتارگاه است، با این حال، اگر کارخانه سوسیس به خوبی مدیریت شود، سهم خود را از کسب و کار بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آن در نزدیکی یا دور از یک کشتارگاه واقع شده است،خواهد گرفت.

به طور کلی، فضای یک کارخانه سوسیس باید فشرده و برای تولید اقتصادی مناسب در ارتباط با هزینه سرمایه گذار طراحی شده باشد. کل ساختار باید با شرایط آب و هوایی محلی منطبق باشد. آجر، سنگ، بتن مسلح، و سازه های فلزی پیش ساخته بیشترین استفاده از مصالح ساختمانی است. گرچه در مناطق گرمسیری ممکن است ارزان باشد ولی اغلب به انگل ها ایمنی ندارند، همچنین چوب مواد مناسبی برای استفاده در یک کارخانه سوسیس نیست.

به طور کلی سه مدل دستگاه سوسیس پرکن در بازار موجود است.

دستگاه سوسیس پرکن شاخی - دستگاه سوسیس پرکن افقی - دستگاه سوسیس پرکن عمودی

صرف نظر از اینکه کدام نوع دستگاه سوسیس پرکن در استفاده شما است، روش اصلی یکسان است

 

 

لینک منبع