بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

کالباس بر اتوماتیک

کالباس بر اتوماتیک


دستگاه برش یک ابزار حرفه ای است که برای به دست آوردن تکه های نازک و یکنواخت از طیف وسیعی از مواد غذایی ساخته شده است.دستگاه کالباس بر اتوماتیک شامل دو نوع مدل می شود.یک مدل برای قرار دادن فضاهای کوچک و دیگری برای قرار گرفتن در فضاهای بزرگ در واقع در آشپزخانه های بزرگ قرار می گیرند. آلیاژ آلومینیوم ریخته گری آنودایز در ساخت کالباس بر اتوماتیک استفاده شده است. طراحی کلاسیک موتور القایی آرام است، دارای تیغه فولادی سخت، ورق آلومینیومی خوراکی مجهز به شیارهای کشویی ویژه برای کاهش اصطکاک در آن تعبیه شده است که برای برش کالباس از آن استفاده می شود. 

کالباس بر اتوماتیک در در آشپزخانه های بزرگ استفاده می شود و از نظر ابعاد نیز متفاوت است دارای مشخصاتی می باشد.از آلیاژ آلومینیوم ریخته گری شده است. موتور چرخ دنده برای اطمینان از چرخش تیغه پیوسته است که کمک می کند تا نگه داشتن محصول به طور مداوم در هنگام برش کالباس از آن استفاده می شود.به منظور اطمینان از دست آوردن بهتر محصول، صفحه تغذیه بزرگ برای ظرفیت برش بیشتر انتخاب شده است. DOMESTIC CE VERSION محافظ تیغه با مرز، تیغه محافظ صفحه کلید میکرو می باشد.

قبل از اینکه یک دستگاه برش را خریداری کنید، باید بدانید که برخی از اطلاعات اساسی در مورد حالت کار، ویژگی های کالباس بر اتوماتیک و مدل های مختلف موجود در بازار وجود دارد: همه ماشین ها یکسان نیستند، و شما می توانید خرید خود را با انتخاب دستگاهی که دارای برش مناسب برای نیازهای شما مدارا می باشد را انتخاب کنید.

موتور درایو تیغه طراحی شده برای استفاده مداوم، با سیستم پلی های V برای عملیات آرام می باشد. دارای بالاترین درجه ایمنی در عملکرد، تمیز کردن و صفحه و تیغه وجود دارد. ظرفیت برش برای مدل 370 میلیمتر • مربع: 220x220 • مستطیل: 270x200 • گرد: 220 می باشد. اگر شما مجبور به برش مقدار زیادی از مواد غذایی هر روز هستید، شما باید دستگاه کالباس بر اتوماتیک با مکانیسم برش تقویت شده و مواد با کیفیت بالا را انتخاب کنید؛ از سوی دیگر، اگر نیازهای برش شما سبک تر باشد، می توانید نتایج عالی حتی با یک دستگاه استاندارد تر و دستگاه های کوچک کالباس بر اتوماتیک را انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.