بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

خلال کن سیب زمینی صنعتی

خلال کن سیب زمینی صنعتی


خلال کن سیب زمینی صنعتی دستگاهی است که در زمینه صنعتی بسیار بسیار کاربردی می باشد. در واقع یعنی اینکه از دستگاه خلا کن در بیشتر مکان های صنعتی مانند آشپزخانه های بزرگ و آشپزخانه های هتل ها و مراکز بزرگی که خود غذا درست می کنند استفاده می شود. خلال کن سیب زمینی صنعتی یکی از دستگاه های مورد استفاده و ضروری در تجهیزات آشپزخانه صنعتی و یا تجهیزات رستوران ها و یا فست و فود می باشد. در رستوران ها و فست فود ها که بیشترین و حتی کوچکترین سفارشات آن ها شامل سیب زمین می باشد جزء اصلی ترین دستگاه ها می باشد.

خلال کن سیب زمینی دارای مزیت های بسیاری است که به بعضی از آن ها اشاره می کنیم. از آن جمله می توانیم به صرفه جویی در زمان خلال کردن سیب زمینی ها و یا به این مورد که سیب زمینی ها به صورت کاملا بهداشتی خلال می شوند اشاره کنیم. همچنین خلال کردن سیب زمینی ها با استفاده از خلال کن سیب زمینی صنعتی به صورت یک اندازه و مرتب خلال می شوند.

آسان Slicer یک برش دهنده است که شما نیاز به سریع و آسان کار بیشتر میوه ها و سبزیجات. منحصر به فرد، قابل تنظیم، تیغه های فولادی ضد زنگ طیف گسترده ای از گزینه های برش، از 1/16 تا 1/2 اینچ ضخامت، برای هر چند تابع و راحتی اضافی. به سادگی کنترل کنترل ضربه محکم و ناگهانی را روشن کنید در تنظیم خود را در اندازه گیری آسان برای خواندن کالیبراسیون قفل شده است. استفاده از پایه نصب 55816 NEMCO (به صورت جداگانه) برای یک ایستگاه کاری مناسب، به همراه حذف آسان برای تمیز کردن و ذخیره سازی می باشد. مدل های برش ثابت نیز موجود است. صفحات خرد کردن اختیاری مناسب تمام واحدها است. دستگاه خلال کن دارای اندازه ها و ابعاد متفاوت است . همچنین دارای چندین تیغه های مختلف و متفاوت می باشد که هر کدام از تیغه های آن برای انجام و طرح خاصی از خلال صورت می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.