بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آماده سازی غذا

در این مطلب در مورد تجهیزات آماده سازی غذا توضیح می دهیم:

تجهیزات آماده سازی غذا مرحله مهمی بین ورود غذای تازه به آشپزخانه و آماده شدن برای آشپزی یا سرویس مستقیم به رستوران است. تجهیزات آماده سازی غذا از لایه بردار سیب زمینی ، دستگاه های برش ، آبمیوه گیری و پردازنده های غذایی چند منظوره گرفته تا ابزارهای سنتی تهیه مواد غذایی دستی مانند چاقوهای آشپزخانه و ابزارهای ویژه تهیه مواد غذایی که همه سرآشپزهای خوب در جعبه کار خود دارند ، می باشد.

طیف گسترده ای از تجهیزات آماده سازی غذا وجود دارد ، اما بسته به سبک غذایی که آشپزخانه مایل به ارائه آن است ، برخی از آنها به جای کالاهای "خوب برای داشتن" ضروری هستند.



در این مطلب به تعدادی تجهیزات آماده سازی غذا اشاره می کنیم:

مخلوط کن

نوشیدنی های تجاری مانند آناناس و اسموتی انار از مخلوط کن های تجاری استفاده می کند و از تجهیزات آماده سازی غذا می باشد که برای فروشگاه های فروش آبمیوه ضروری است.

برش گوشت

برای خرد کردن صدها مرغ و بوقلمون برای سالاد ، ساندویچ و بسته بندی ، به دستگاه برش گوشت نیاز دارید.

 

پردازنده های خمیر

این پردازنده ها برای صاف کردن خمیر برای پوسته های پای و پیتزااستفاده می شوند. تقسیم کننده ها به او کمک می کنند تا خمیر به اندازه درست را در تهیه تکه های نان خرد کند.

برای تهیه غذاهای دریایی

از آنجا که برای تهیه غذاهای دریایی که شامل deveiner میگو و صدف است ، تجهیزات آماده سازی غذا ضروری است که با استفاده از دستگاه ها در زمان و تلاش صرفه جویی می شود.

تهیه سالاد

در تهیه سالاد ، به تجهیزات آماده سازی غذا  متنوعی مانند برش ، اسلایسر و ... نیاز داریم.

 

پوستگیرها

در تهیه میوه و سبزیجات خام برای سالادهای خود از پوستگیرها که از مهم ترین تجهیزات آماده سازی غذا می باشد می توانید استفاده زیادی کنید . لایه بردارهای سیب زمینی تقریباً بدون این تجهیزات آماده سازی غذا به خوبی امکان پذیر نمی باشد.

تجهیزات آماده سازی غذا دستی

وسعت خط تولید خود را می توانید با انتخاب برجسته تجهیزات آماده سازی غذا دستی گسترش دهید. تجهیزات آماده سازی غذا تجارت شما را حتی منعطف تر ، کارآمد و سودآور خواهد کرد.

تجهیزات آماده سازی غذا  برای ارائه محصول،برش های گیاهی،برش های تخصصی،برش گوجه فرنگی و انواع سبزیجات،برش غذاهای دریایی،سیب زمینی،لوازم جانبی ،تهیه کنسروها و ... کاربرد دارند.

فواید تجهیزات آماده سازی غذا

کیفیت بالاتر مواد غذایی - بدون قهوه ای یا کبودی

برای محصول سازگار با هر برش امکان پذیر است.

افزایش عملکرد مواد غذایی

قیمت تجهیزات آماده سازی غذا:

قیمت تجهیزات آماده سازی غذا با توجه به انواع مختلف آن ها متفاوت می باشد. برای اطلاع از قیمت تجهیزات آماده سازی غذا می توانید به سایت های مختلف فروش تجهیزات آماده سازی غذا مراجعه کنید و قیمت دقیق انواع محصولات را بدست آورید.

یکی از معروف ترین و بهترین فروشگاه ها، شرکت امگا می باشد که محصولات با کیفیت خود را در بازار ایران عرضه می کند. 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.