بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

بازرگانی رحیم زاده

بازرگانی رحیم زاده | تجهیزات آشپزخانه صنعتی | تجهیزات رستوران و فست و فود

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات آشپزخانه صنعتی

اگر به دنبال شروع کار در رستوران ها هستید ، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی اولین کاری است که باید انجام دهید. با استفاده از این موارد می توانید تقریباً هر نوع غذا سرو کنید.

یخچال و فریزر تجاری از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

به منظور تمیز نگه داشتن غذای شما ، خرید تجهیزات برودتی تجاری با کیفیت عالی بسیار مهم است و یکی از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

آنها جلوی فاسد شدن ترکیبات شما را می گیرند ، طول عمر آنها را افزایش می دهند و در هزینه شما پس انداز می کنند. به همین دلیل است که آنها یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند.

وقتی در حال فکر کردن در مورد چه نوع یخچال و فریزر برای خرید رستوران خود هستید ، اندازه و ظرفیت مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. رستورانی که صد نفر را در خود جای دهد ، به چیزی بیش از یک کافه کوچک نیاز دارد.

در حالت ایده آل ، شما باید به یخچال و فریزرهای قابل دسترسی توجه کنید که از مهمترین وسایل در تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما است، زیرا این کارها برای کارکنان شما راحت ترین خواهد بود. با این وجود ، اگر تأسیسات شما به ویژه بزرگ باشد ، ممکن است به کولر نیز احتیاج داشته باشید.

شما همچنین ممکن است یخچال و فریزرهای آماده که کانترها روی آنها سوار شده اند ، یا یخچال های مخصوص کالا را برای استفاده به عنوان تجهیزات آشپزخانه صنعتی نیاز دارید.

گریل تجاری یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی

خواه از کباب کردن استیک ، پنکیک یا همبرگر استفاده کنید ، به کوره تجاری کاملی احتیاج دارید و از تجهیزات آشپزخانه صنعتی می باشد.

کوره یا تخته های مسطح دارای گزینه های عالی برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند. آنها می توانند تقریباً در مورد هر غذایی قرار بگیرند ، به شما امکان می دهند همزمان چندین وعده جداگانه را در یک فضا آماده کنید.

ماشین یخ برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

یک رستوران بدون دستگاه یخ کامل نیست و از مهمترین تجهیزات آشپزخانه صنعتی است .

این دستگاه ها دائما یخ ایجاد می کنند ، بنابراین برای کارکنان شما آماده است که در هر زمان استفاده و سرویس کنند.



 


فر برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

فر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی هر رستوران می باشد.با این حال ، انواع مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید.

 

ابتدا اجاق های معمولی و موارد همرفت وجود دارد. سپس ، اجاق های پیتزا نیز وجود دارد. اینها می توانند از ابزارهای ضروری تجهیزات آشپزخانه صنعتی شما باشند.نوع خاصی که به آن نیاز دارید بستگی به نوع غذای شما و سرعت شما برای تهیه آن بستگی دارد.

سرخ کن برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

آیا شما در حال سرو سیب زمینی سرخ کرده ، تمپورا ، کالاماری ، میوززارلا ، چروس یا دونات هستید؟ اگر چنین است ، سرخ کن یکی دیگر از تجهیزات آشپزخانه صنعتی خواهد بود.

 

ایمنی برای تجهیزات آشپزخانه صنعتی

بهداشت و ایمنی در تجارت رستوران اولویت دارد. اگر از مقررات مناسب پیروی نکنید ، به زودی کسب و کار خود را از دست می دهید.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.